Aktuality Prognostického ústavu SAV
2 mája, 2023
2.5.2023
Dňa 17. apríla sa výskumníčky Prognostického ústavu Centra sociálnych a psychologických vied SAV Lucia Mýtna Kureková, Jana Papcunová, a Lucia Kováčová zúčastnili úvodného koordinačného stretnutia Horizont Európa projektu PACES v holandskom Haagu.
Dňa 17. apríla sa výskumníčky Prognostického ústavu Centra sociálnych a psychologických vied SAV Lucia Mýtna Kureková, Jana Papcunová, a Lucia Kováčová zúčastnili úvodného koordinačného stretnutia Horizont Európa projektu PACES v holandskom Haagu.
21 apríla, 2023
21.4.2023
V spolupráci s inštitútom HIVA-Katolícka univerzita Leuven sme v rámci projektu ISKILL pripravili novú štúdiu o vzťahu medzi sociálnym dialógom a prístupe ku vzdelávaniu dospelých.
V spolupráci s inštitútom HIVA-Katolícka univerzita Leuven sme v rámci projektu ISKILL pripravili novú štúdiu o vzťahu medzi sociálnym dialógom a prístupe ku vzdelávaniu dospelých.
16 apríla, 2023
16.4.2023
V nasledujúcom školskom roku vypisujeme nové témy dizertačných prác so spolupracujúcimi vzdelávacími inštitúciami.
V nasledujúcom školskom roku vypisujeme nové témy dizertačných prác so spolupracujúcimi vzdelávacími inštitúciami.
30 marca, 2023
30.3.2023
Gratulujeme našej kolegyni Ivane Studenej, k vydaniu knihy „Lifelong Learning, Young Adults and the Challenges of Disadvantage in Europe“. Na knihe sa podieľala ako editorka spoločne s John Holford (University of Nottingham), Pepka Boyadjieva (Bulgarian Academy of Sciences), Sharon Clancy (University of Nottingham) a Günter Hefler (3s) a je spoluautorkou niekoľkých kapitol publikácie.
Gratulujeme našej kolegyni Ivane Studenej, k vydaniu knihy „Lifelong Learning, Young Adults and the Challenges of Disadvantage in Europe“. Na knihe sa podieľala ako editorka spoločne s John Holford (University of Nottingham), Pepka Boyadjieva (Bulgarian Academy of Sciences), Sharon Clancy (University of Nottingham) a Günter Hefler (3s) a je spoluautorkou niekoľkých kapitol publikácie.
23 marca, 2023
23.3.2023
Slovenská republika v porovnaní s priemerom krajín EÚ v účasti detí na predškolskej výchove a vzdelávaní dlhodobo zaostáva. Účasť detí na predškolskej výchove a vzdelávaní je jednou z oblastí, prostredníctvom ktorej je možné demonštrovať štrukturálne nerovnosti medzi rómskou a nerómskou skupinou obyvateľov.
Slovenská republika v porovnaní s priemerom krajín EÚ v účasti detí na predškolskej výchove a vzdelávaní dlhodobo zaostáva. Účasť detí na predškolskej výchove a vzdelávaní je jednou z oblastí, prostredníctvom ktorej je možné demonštrovať štrukturálne nerovnosti medzi rómskou a nerómskou skupinou obyvateľov.